خرید کیسه فریزر
نوشته شده توسط : پارس اتیلن

آیا کیسه های فریزر ارزشش را دارند؟


کیسه های فریزر کمتر دچار سوراخ شدن یا پارگی می شوند و همچنین پس از مدت زمان طولانی در فریزر دیر تجزیه می شوند. در نتیجه کیسه های فریزر مواد غذایی را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارند و از سوختن فریزر یا کندی آن جلوگیری می کنند.

 

آیا کیسه های نگهداری و کیسه های فریزر یکسان هستند؟


خرید کیسه های فریزر کمی ضخیم تر از کیسه های زیپ دار معمولی هستند و ظاهری شبیه به سایر کیسه های ذخیره سازی پلاستیکی دارند. این بدان معنی است که یک کیسه ذخیره سازی دوام بیشتری دارد. کیسه های فریزر مواد غذایی را برای مدت طولانی تری تازه نگه می دارند و از سوختگی فریزر جلوگیری می کنند.

 

به جای کیسه فریزر از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟


اگر غذا را برای مدت زمان کوتاه تری (حداکثر 2 تا 3 هفته) منجمد می کنید، می توانید آن را در کاغذ قصابی سفید نشده یا ورقه ها یا کیسه های کاغذ موم شده بپیچید. کاغذ قصابی به خوبی کاغذ مومی روی غذا نمی‌بندد، اما یک بسته‌بندی لایه اول خوبی ایجاد می‌کند. دو یا سه برابر برای دوره های انجماد طولانی تر.

 

به جای کیسه های پلاستیکی فریزر از چه چیزی می توانم استفاده کنم؟


ظروف شیشه ای، شیشه ای با درپوش های پیچ دار یا قوطی های فولادی ضد زنگ قابل آب بندی جایگزین های خوبی برای جعبه های پلاستیکی هستند. مقوا، کاغذ، پارچه نرم یا کیسه های پنبه ای مواد بسته بندی ضعیفی را برای مواد غذایی منجمد ایجاد می کند. اگر با بسته بندی میانبر استفاده می کنید، باید مواد غذایی با فریزر سوخته را بپذیرید.

 

آیا کیسه های پلاستیکی فریزر ایمن هستند؟


ساندویچ های پلاستیکی و کیسه های نگهداری مواد غذایی معمولا از پلی اتیلن ساخته می شوند که غیر سمی در نظر گرفته می شود.

آیا می توانم از کیسه های فریزر دوباره استفاده کنم؟


بله، می‌توانید از کیف‌های Zip-Top دوباره استفاده کنید!

فقط مطمئن شوید که آنها را به سمت بیرون برگردانید تا آب و صابون قسمت کثیف را تمیز کند. ... کیسه های فریزر ضخیم تر و مستحکم تر هستند، که آنها را کاندیدهای بهتری برای استفاده های متعدد نسبت به کیسه های معمولی می کند.

 

آیا کیسه های فریزر برای گوشت خوب هستند؟


بیشتر گوشت ها بهتر است با بسته بندی دوبار با استفاده از کاغذ فریزر یا بسته بندی پلاستیکی نگهداری شوند و سپس گوشت را در کیسه فریزر ببندید. به نظر می رسد این بهترین راه برای نگهداری و نگهداری واقعی گوشت برای مدت طولانی است.

آیا کیسه های فریزر BPA دارند؟


همه کیسه های فریزر گلد فاقد BPA هستند، به این معنی که آنچه را فریز می کنید همان چیزی است که می خورید. بنابراین می توانید مطمئن باشید که این ماده شیمیایی مضر در زمان خوردن غذا در کمین غذای شما نخواهد بود.

 





:: برچسب‌ها: کیسه فریزر , بسته بندی پلاستیکی , برای مدت طولانی , فاقد BPA ,
:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 8
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 29 دی 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: